ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz rozliczenia finansowego projektu
pn. „Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi”
Zarząd Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz rozliczenia finansowego projektu pn. „Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi”, w ramach Priorytetu V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi
ul. Lipowa 4
18-106 Turośń Kościelna
www.gornanarew.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel./fax.: 85 650 51 38
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz rozliczenie finansowe projektu pn. „Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi”, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- koordynacji finansowej Projektu zgodnie z Harmonogramem Projektu,
- prowadzenia, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń
w porządku chronologicznym i systematycznym, - kontroli poprawności formalnej dokumentów księgowych i finansowych projektu,
- zapewnienia przejrzystości i prawidłowego prowadzenia dokumentacji księgowej,
- terminowego sporządzania kwartalnych wniosków o płatność w części finansowej oraz innych niezbędnych raportów i sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
- sporządzania i aktualizacji niezbędnych załączników finansowych do projektu,
- sporządzania innych dokumentów księgowych niezbędnych do rozliczeń finansowych, w tym
do uzyskania refundacji poniesionych nakładów, - zapewnienia terminowej realizacji płatności w ramach zawartych kontraktów wraz z pokryciem wszelkich wydatków i kosztów prac dodatkowych, wynikłych w procesie realizacji Projektu, niezbędnych do jego realizacji,
- dokonywania kwalifikacji kosztów inwestycyjnych przy zachowaniu stosownych wytycznych w zakresie realizacji Projektu,
- monitorowania płynności finansowej Projektu,
- niezwłocznego sygnalizowania Zarządowi Stowarzyszenia zagrożenia płynności finansowej Projektu,
- zapewnienia nadzoru nad przygotowaniem dokumentów związanych z przekazaniem środków trwałych,
- monitorowania realizacji zawartych umów w sprawie zamówień publicznych pod względem finansowym,
- przygotowywania i przechowywania dokumentów na potrzeby audytów finansowych zewnętrznych,
- obecności podczas kontroli projektu i udzielanie wszelkich wyjaśnień w tym, przygotowywanie wszelkiej dokumentacji kontrolującym,
- bieżącej współpracy z Instytucją Wdrażającą oraz z Partnerami projektu w zakresie finansowym, uwzględniając zapewnienie środków będących wkładem własnym Projektu,
- archiwizacji dokumentacji księgowej,
- współpracy ze specjalistami tworzącymi zespół Projektu,
- doradztwa i udzielania konsultacji Partnerom w zakresie finansowym,
- monitorowania wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanego projektu mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, rozliczenie końcowe projektu pod względem finansowym.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
01.03.2013 – 30.09.2014.
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i adres oferenta;
- Datę sporządzenia;
- Cenę całkowitą netto i brutto wyrażoną w polskich złotych;
- Podpis oferenta.
V. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena – 100%.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się najniższą zaproponowaną ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VI. SPOSÓB I TERMIN DOSTARCZENIA OFERTY:
Oferta powinna zostać dostarczona: osobiście do siedziby Zamawiającego (Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi) na adres: ul. Lipowa 4, 18-106 Turośń Kościelna; za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; dostarczona pocztą; kurierem lub faksem pod nr 85 650 51 38.
Termin składania ofert upływa w dniu 12.02.2013 o godzinie 15.30
Do pobrania: